Nazwa pozycji | Pracownik Biura Obsługi Klienta Serwisu |
Miejsce pracy | UL.ABRAMOWICKA 45, LUBLIN |
[javascript protected email] |
· Pełną obsługą klientów serwisu
· Kontakt telefoniczny z Klientami
· Planowaniem obciążenia warsztatu, organizacją pracy mechaników
· Przyjmowaniem samochodów do naprawy i wydaniem po naprawie
· Nadzorem nad jakością i technologią napraw
· Kosztorysowaniem napraw
· Prowadzeniem dokumentacji serwisowej
· Rozliczanie napraw gwarancyjnych
· Dbaniem o dobry wizerunek firmy i utrzymaniem najwyższych standardów obsługi
· Kultura osobista, dokładność, sumienność
· Komunikatywność
· Dobra organizacja pracy
· Wykształcenie średnie lub wyższe, mile widziane w kierunku mechanicznym
· Znajomość budowy pojazdów samochodowych, zainteresowanie motoryzacją
· Mile widziana znajomość programów Audatex, DMS, CRM
· Doświadczenie na podobnym stanowisku
· Prawo jazdy kat. B
· Bardzo wysoką organizację pracy wg standardów Renault i Dacia
· Atrakcyjne wynagrodzenie
· Możliwości rozwoju zawodowego
· Niezbędne narzędzia do wykonywania obowiązków
· Pracę w systemie zmianowym pon.-pt. w godzinach 07:00 – 15:00 lub 11:00 – 19:00
Umów się na jazdę próbną Umów się na wizytę online Skontaktuj się z nami